SlideShare a Scribd company logo
1 of 45
Download to read offline
1
Εισαγωγή στο Digital Marketing
17th SciFy Academy – 24 Μαρτίου 2017
2
Σπύρος Τζώρτζης
Digital Marketing, Sociality
Website: www.sociality.gr
Email: contact@sociality.gr
Facebook – Twitter - Linkedin
Η φωτογραφία είναι πολύ παλιά
3
Εισαγωγική Παρουσίαση
Υπάρχουν κάποια σημεία που δεν
θα συζητήσουμε γιατί καλύπτονται
εύκολα στην πράξη.
Για την παρουσίαση
Λίγα λόγια για το σημερινό
Ερωτήσεις
Διακόπτουμε ελεύθερα τη ροή της
παρουσίασης για ερωτήσεις.
Συγκεντρώνουμε απορίες και τις
συζητάμε και στο τέλος.
Σημειώσεις
Μπορείτε να κρατάτε ό,τι
σημειώσεις θέλετε.
4
1. Digital is the new normal
2. Social Media Marketing
3. Digital Paid Ads
4. How to build a newsletter (and why)
5. Analytics are your friend
Η agenda του σημερινού σεμιναρίου
Τι είναι το Digital;Digital is the new normal.
Κεφάλαιο Πρώτο
5
Μην είναι ο κώδικας και οι hacker;
6
7
Μην είναι οι ψηφιακές μας συσκευές;
8
Το digital απλώς είναι.
9
• Μία τεχνολογία γίνεται αόρατη όταν γίνεται ο κανόνας.
• Αντιμετωπίζεται με όρους αλφαβητισμού.
= εξοικείωση με την καθημερινή επαφή ως χρήστες,
εκπαίδευση στη χρήση και λειτουργία των νέων τεχνολογιών.
• Ένα περιβάλλον που δημιουργεί συνεχώς καινούργιες
ευκαιρίες παρότι έχει κάνει βήματα ωρίμανσης.
To digital είναι σχεδόν παντού.
Μερικά στατιστικά
Παρουσίαση χωρίς αριθμούς, δεν γίνεται.
60%
του ενεργού πληθυσμού
Μέχρι 94% στις ηλικίες μέχρι 34 ετών.
Πάνω από 10 χρόνια στο Ίντερνετ.
85%
πηγή πληροφόρησης
1 στους 2 θεωρεί ότι οι πληροφορίες είναι
αξιόπιστες ή περίπου αξιόπιστες.
30%
έλλεψη τεχνικών
γνώσεων
όσων δεν το χρησιμοποιούν. Μόλις το 15%
δηλώνει ότι δεν τους ενδιαφέρει.
Link «Η Καθημερινή», όχι το ΕΚΚΕ
Οι Ελληνες, ώριμοι χρήστες του Διαδικτύου
10
11
• Οφέλη από την διασύνδεση με το παραδοσιακό marketing.
• Αρκετές δυνατότητες διασύνδεσης ή αυτοματοποίησης
μεταξύ εργαλείων και μεθόδων ψηφιακού marketing.
• Κυριαρχείται από την τεχνολογία, αλλά το μεγάλο στοίχημα
ήταν και θα είναι η προσέγγιση σε επίπεδο ανθρώπου.
= Social Media Communication, Advertising, Personalization,
User Experience, Search Engine Optimization ()
Οι ευκαιρίες στο digital marketing.
Social Media Marketing
Όταν όλοι θέλουν (και μπορούν) να γίνουν διάσημοι...
Κεφάλαιο Δεύτερο
12
13
Social Media Universe
πιθανότατα έχει
και συνέχεια
14
• Πάρα πολύ περιεχόμενο, πάρα πολύς θόρυβος.
• Είναι δωρεάν αλλά «κρύβουν» κόστη παραγωγής.
• Ολοένα και πιο δύσκολη η επικοινωνία χωρίς
πληρωμένες διαφημίσεις. (ggl Facebook Zero)
• Αν κάτι γίνει λάθος στα social, μπορεί να γίνει
ΠΟΛΥ λάθος = όλα είναι δημόσια, μαζικά και άμεσα.
Προβλήματα (;) στα social media
15
Μία σωστή στρατηγική social media ξεκινάει από:
1. τον προσδιορισμό κοινών-στόχων
2. την στρατηγική προσέγγισής τους
3. τον επιλογή του ύφους (λεκτικά, εικαστικά)
4. την ανάπτυξη ή επιλογή περιεχομένου (content)
5. την δημιουργία ενός πλάνου επικοινωνίας
Και τι να κάνεις στα social media
Γενικότερα, προσπαθούμε να:
• Είμαστε υπομονετικοί. Καμία καμπάνια δεν
πέτυχε από ένα post μέσα σε μια μέρα.
• Κάνουμε δοκιμές, αλλάζουμε το ύφος μας,
πειραματιζόμαστε με τα δημιουργικά μας.
• Χρησιμοποιούμε τις δυνατότητες του κάθε μέσου
(photos, images, link, tags, #hashtags, sliders, carousels).
Καλές πρακτικές στα social media 1/2
17
Γενικότερα, προσπαθούμε να:
• Είμαστε επιλεκτικοί. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε
να τρέχουμε τα πάντα σε όλα τα μέσα επικοινωνίας.
• Δουλεύουμε τα social μαζί με το website μας.
• Είμαστε προσεκτικοί στους διαγωνισμός = on brand.
• Χρησιμοποιούμε υποστηρικτικά τις διαφημίσεις.
Καλές πρακτικές στα social media 2/2
Buffer
Save time managing your social media
18
19
Buffer
Save time managing your social media
▪ Βασική λειτουργία: Χρονοπρογραμματισμός social media posts.
▪ Γενική ανάγκη: Συντονισμένη παρουσία στα social media,
οργανωμένη και αποδοτική προώθηση περιεχομένου.
▪ Έμφαση στην επιλογή της κατάλληλης ώρας και συχνότητας posting.
▪ Δωρεάν για 1 λογαριασμό από Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ Page.
▪ Awesome Plan – Buffer for Teams/Business για επιπρόσθετα social
media profiles, ανάλυση αποτελεσμάτων, collaboration.
20
Excel
Organizing the world since 1993.
21
Digital Paid AdsFollow the money
Κεφάλαιο Τρίτο
22
23
• Έχουμε στη διάθεσή μας μία ευρεία γκάμα
εργαλείων προώθησης του προϊόντος μας.
• Αρκετά εξελιγμένες μεθόδους στόχευσης βάσει
δημογραφικών, ενδιαφερόντων, προηγούμενης
επαφής με το brand, “ανεξάντλητα” audiences.
• Facebook Ads, Google AdWords,
Price Comparison Engines + Affiliate Networks
Γιατί μας ενδιαφέρουν τα paid ads; 1/2
24
• Πολύ μεγάλο κοινό το οποίο χρησιμοποιεί ολοένα και
περισσότερο το Facebook και τις υπόλοιπες εφαρμογές του.
• Στόχευση με βάσει δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα,
συμπεριφορά + με βάση προηγούμενη επαφή μαζί μας
(π.χ. επισκέπτες της ιστοσελίδας μας = remarketing).
• Μπορούμε να δημιουργήσουμε στοχευμένες καμπάνιες για
να δημιουργήσουμε awareness και να προσελκύσουμε
στοχευμένο κοινό σε μία ιστοσελίδα / eshop.
Προώθηση: Facebook Ads
25
• Από τα παλαιότερα και πλέον δοκιμασμένα εργαλεία
προσέλκυσης υποψήφιων πελατών, για eshop και υπηρεσίες.
• Στόχευση βάσει keyword στο Google Search αλλά και banners.
• Η κοστολόγηση γίνεται κυρίως με βάση το click.
• Αρκετά μεγάλος ανταγωνισμός σε αρκετές προϊόντικές
κατηγορίες, ωστόσο υπάρχουν «ευκαιρίες» με όσο το δυνατόν
στοχευμένες, πλήρεις διαφημίσεις + monitoring.
Προώθηση: Google AdWords (PPC)
26
• Χρήσιμα εργαλεία pay-per-click, στοχευμένα στην ελληνική
αγορά, αναγνωρίσιμα από τους χρήστες.
• Υπάρχει ανταγωνισμός σε κορυφαίες κατηγορίες (π.χ. ρούχα,
τεχνολογία) αλλά και ευκαιρίες σε πιο εξειδικευμένες
κατηγορίες (λογική μικρής Amazon).
• Σταθερά κόστη / κλικ (~0,05€), εμφανές ROI.
Προώθηση: Skroutz.gr, Bestprice.gr (PPC)
27
• Social Media  People Farming = DATA.
• Πολύ λεπτομερή ανάλυση > organic posts.
• Πολύ πιο εμφανής ο υπολογισμός κέρδους / επένδυση.
• Μπορείς να ξεκινήσεις από λίγα ευρώ / ημέρα + +
• Σχεδόν κάθε εργαλείο διαφημίσεων συνοδεύεται από
το δικό του tracking code, οπότε έχεις μία συνεχή
πληροφόρηση για το τι δουλεύει και τι όχι.
Γιατί μας ενδιαφέρουν τα paid ads; 2/2
28
29
NewsletterHow to build one and why
Κεφάλαιο Τέταρτο (σχεδόν τελειώνουμε)
30
31
• Το email παραμένει η ληξιαρχική πράξη για το διαδίκτυο.
• 4.300.000.000 λογαριασμοί email παγκοσμίως,
53% των email ανοίγονται από mobile συσκευές,
91% των καταναλωτών βλέπουν τα email τους καθημερινά.
• Απόδοση Newsletter (ROI) = 3x ROI Social Media.
Γιατί μας ενδιαφέρουν τα newsletter; 1/2
Mixed Sources, CampaignMonitor
Στοιχεία 2016
32
• Αποτελούν μια ευκαιρία να χτίσεις την δική σου
πλατφόρμα επικοινωνίας, το δικό σου μέσο.
• Social Media vs. Owned Media
• Signup Forms όπου μπορούν να μπουν 
• Διασύνδεση με βάση δεδομένων εθελοντών / πελατών
Γιατί μας ενδιαφέρουν τα newsletter; 2/2
MailChimp
Send better email. Sell more stuff.
33
34
MailChimp
Send better email. Sell more stuff.
▪ Σχεδιάζουμε το newsletter χρησιμοποιώντας έτοιμα modules.
▪ Δημιουργούμε μία mailing list η οποία μπορεί να
κατηγοριοποιεί τους εγγεγραμμένους χρήστες (Segmentation).
▪ Παρακολουθούμε αναλυτικά reports για το πόσοι άνοιξαν το
newsletter μας, πότε, ποια link ακολούθησαν, κλπ.
▪ Αυτοματοποιούμε email π.χ. μετά από αγορά προϊόντος.
35
36
37
• Ποιο είναι το κοινό μου;
• Που θα τους βρω; (Signup Forms + Integrations)
• Πόσο συχνά επικοινωνώ μαζί τους;
• Τι περιμένει το κοινό μου; (Segmentation)
• Τι θέλω να πετύχω; (Reports)
Eshop: Επιβεβαίωση παραγγελίας, προσφορές, προϊόντα
που έμειναν στο καλάθι, καινούργιες αφίξεις
Τι περιλαμβάνει μία στρατηγική email;
AnalyticsMostly Google, but not only
Κεφάλαιο Πέμπτο (όντως τελειώνουμε)
38
▪ Απαντάμε στις ερωτήσεις «τι αποτελέσματα
είχαμε» και «αποδίδει αυτό που κάνω;».
▪ Στρατηγική και ανάγκες της επιχείρησης.
▪ Στο digital περιβάλλον,
τα πάντα καταγράφονται,
τα περισσότερα αποδεικνύονται = ROI.
Γιατί μας ενδιαφέρουν 1/2
1o εξάμηνο Digital Analytics
39
1. Από που ήρθαν οι χρήστες; (Social Media, Google
Search, Paid Ads, Newsletter, Direct)
2. Τι έκαναν όταν ήρθαν; Ποιες σελίδες είδαν;
Συμπλήρωσαν κάποια φόρμα; Έκαναν εγγραφή;
3. Τι άλλαξε στην επιχείρηση/οργανισμό μας;
Ποιοι στόχοι μας καλύψθηκαν;
Έχουμε ορίσει metric που παρακολουθούμε;
Χρησιμοποιούμε όλες τις πηγές πληροφόρησης;
Γιατί μας ενδιαφέρουν 2/2
1o εξάμηνο Digital Analytics
40
Αυτός είναι ο κώδικας που πρέπει να προσθέσουμε στην σελίδα μας για τα GA.
Τον προσθέτουμε στην HTML πριν το κλείσιμο του <head> tag.
Αν χρησιμοποιείτε κάποιο CMS (π.χ. Drupal, WordPress) γίνεται και με χρήση plugin.
Ακόμα και αν κάποιο άλλο site προσθέσει τον ίδιο κώδικα στη σελίδα του,
δεν θα μπορεί να στέλνει πληροφορίες στα Analytics μας.
Tracking Code
Εγκαθιστώντας τα Google Analytics
41
42
43
44
45
Σας ευχαριστούμε πολύ!
See you next time! ☺

More Related Content

What's hot

Κοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωση
Κοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωσηΚοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωση
Κοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωσηNikos Papastamatiou
 
Στρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.A
Στρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.AΣτρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.A
Στρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.ASpyros Langkos
 
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 1lykspartis
 
Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)
Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)
Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)Fay Tsolis
 
Πώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σας
Πώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σαςΠώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σας
Πώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σαςSkourlis Dimitris
 
About social media marketing (in Greek)
About social media marketing (in Greek)About social media marketing (in Greek)
About social media marketing (in Greek)Sergios Dimitriadis
 
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...Georgia Kazakou
 
Πλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητή
Πλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητήΠλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητή
Πλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητήΣΟΦΙΑ ΦΕΛΛΑΧΙΔΟΥ
 
Ψηφιακή Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα
Ψηφιακή Διακυβέρνηση και ΔιαλειτουργικότηταΨηφιακή Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα
Ψηφιακή Διακυβέρνηση και ΔιαλειτουργικότηταYannis Charalabidis
 
Καταναλωτισμός
ΚαταναλωτισμόςΚαταναλωτισμός
ΚαταναλωτισμόςVassiliki Yiannou
 
εντυπα αξιολογησης ετεροαξιολογησης
εντυπα  αξιολογησης ετεροαξιολογησηςεντυπα  αξιολογησης ετεροαξιολογησης
εντυπα αξιολογησης ετεροαξιολογησηςAspete2000
 
B1-1-Data_Presentation
B1-1-Data_PresentationB1-1-Data_Presentation
B1-1-Data_Presentationpapettas
 
Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...
Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...
Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...Vasilis Drimtzias
 
μαθημα 2 δυναμεισ
μαθημα 2 δυναμεισμαθημα 2 δυναμεισ
μαθημα 2 δυναμεισVasilis Gkimisis
 
μοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματος
μοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματοςμοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματος
μοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματοςTassos Karampinis
 
μοντέλο άμεσηςδιδασκαλίας
μοντέλο άμεσηςδιδασκαλίαςμοντέλο άμεσηςδιδασκαλίας
μοντέλο άμεσηςδιδασκαλίαςTassos Karampinis
 
«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας ( )
«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας (   )«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας (   )
«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας ( )Eleni Kots
 

What's hot (20)

Κοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωση
Κοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωσηΚοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωση
Κοινωνικά δίκτυα & Κοινωνική δικτύωση
 
Στρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.A
Στρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.AΣτρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.A
Στρατηγική Ανάλυση Μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης της Alfa Pastry S.A
 
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
 
Εγγραφή στο eTwinning
Εγγραφή στο eTwinningΕγγραφή στο eTwinning
Εγγραφή στο eTwinning
 
Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)
Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)
Marketing plan ( Pick Crackers Παπαδοπούλου)
 
Πώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σας
Πώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σαςΠώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σας
Πώς τα Κοινωνικά Δίκτυα επηρεάζουν το SEO της ιστοσελίδας σας
 
About social media marketing (in Greek)
About social media marketing (in Greek)About social media marketing (in Greek)
About social media marketing (in Greek)
 
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού - ΠΜΣ Πληροφορική στην Εκπαί...
 
Πλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητή
Πλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητήΠλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητή
Πλεονεκτήματα του διαδικτύου, Εργασία μαθητή
 
Ψηφιακή Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα
Ψηφιακή Διακυβέρνηση και ΔιαλειτουργικότηταΨηφιακή Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα
Ψηφιακή Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα
 
Καταναλωτισμός
ΚαταναλωτισμόςΚαταναλωτισμός
Καταναλωτισμός
 
εντυπα αξιολογησης ετεροαξιολογησης
εντυπα  αξιολογησης ετεροαξιολογησηςεντυπα  αξιολογησης ετεροαξιολογησης
εντυπα αξιολογησης ετεροαξιολογησης
 
Εθισμός στο διαδίκτυο
Εθισμός στο διαδίκτυοΕθισμός στο διαδίκτυο
Εθισμός στο διαδίκτυο
 
B1-1-Data_Presentation
B1-1-Data_PresentationB1-1-Data_Presentation
B1-1-Data_Presentation
 
Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...
Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...
Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα ...
 
Ομάδες αυτοβοήθειας
Ομάδες αυτοβοήθειας   Ομάδες αυτοβοήθειας
Ομάδες αυτοβοήθειας
 
μαθημα 2 δυναμεισ
μαθημα 2 δυναμεισμαθημα 2 δυναμεισ
μαθημα 2 δυναμεισ
 
μοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματος
μοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματοςμοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματος
μοντέλο μάθησης μέσω επίλυσης προβλήματος
 
μοντέλο άμεσηςδιδασκαλίας
μοντέλο άμεσηςδιδασκαλίαςμοντέλο άμεσηςδιδασκαλίας
μοντέλο άμεσηςδιδασκαλίας
 
«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας ( )
«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας (   )«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας (   )
«αυτο αξιολόγηση και ετερο-αξιολόγηση ομάδας ( )
 

Similar to Εισαγωγή στο Digital Marketing

Biz miz o1 m3_u3.2_r6_cy
Biz miz o1 m3_u3.2_r6_cyBiz miz o1 m3_u3.2_r6_cy
Biz miz o1 m3_u3.2_r6_cyKATHLEENBULTEEL
 
Social media marketing
Social media marketingSocial media marketing
Social media marketingAkis Kioupakis
 
LinkedIn Training & Personal Branding
LinkedIn Training & Personal BrandingLinkedIn Training & Personal Branding
LinkedIn Training & Personal BrandingTheodoros Katsikis
 
Online Κοινότητες, Online Αγορές!
Online Κοινότητες, Online Αγορές!Online Κοινότητες, Online Αγορές!
Online Κοινότητες, Online Αγορές!Yannis P. Triantafyllou
 
Product and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active Meetup
Product and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active MeetupProduct and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active Meetup
Product and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active Meetupprodactive
 
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cyBiz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cyKATHLEENBULTEEL
 
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cyBiz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cyKATHLEENBULTEEL
 
Viral & Interactive Marketing
Viral & Interactive MarketingViral & Interactive Marketing
Viral & Interactive Marketinge-Bi Lab
 
Το νέο marketing έχει Digital DNA
Το νέο marketing έχει Digital DNAΤο νέο marketing έχει Digital DNA
Το νέο marketing έχει Digital DNAYannis P. Triantafyllou
 
#18 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#18 SciFy Academy: Google AdWords Workshop#18 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#18 SciFy Academy: Google AdWords WorkshopSociality
 
Biz miz o1 m6_u6.2.r7_cy
Biz miz o1 m6_u6.2.r7_cyBiz miz o1 m6_u6.2.r7_cy
Biz miz o1 m6_u6.2.r7_cyKATHLEENBULTEEL
 
Σεμινάρια Internet Marketing
Σεμινάρια Internet MarketingΣεμινάρια Internet Marketing
Σεμινάρια Internet MarketingSimos Kosmetatos
 
Biz miz o1 m5_u5.2_r6_cy
Biz miz o1 m5_u5.2_r6_cyBiz miz o1 m5_u5.2_r6_cy
Biz miz o1 m5_u5.2_r6_cyKATHLEENBULTEEL
 
Social media marketing final
Social media marketing finalSocial media marketing final
Social media marketing finalGiannis Ioannou
 
Social Media Advertising.
Social Media Advertising.Social Media Advertising.
Social Media Advertising.Stavros Latos
 
Biz miz o1 m4_u4.2_r6_cy
Biz miz o1 m4_u4.2_r6_cyBiz miz o1 m4_u4.2_r6_cy
Biz miz o1 m4_u4.2_r6_cyKATHLEENBULTEEL
 
Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...
Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...
Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...Andreas Batsis
 

Similar to Εισαγωγή στο Digital Marketing (20)

Biz miz o1 m3_u3.2_r6_cy
Biz miz o1 m3_u3.2_r6_cyBiz miz o1 m3_u3.2_r6_cy
Biz miz o1 m3_u3.2_r6_cy
 
Social media marketing
Social media marketingSocial media marketing
Social media marketing
 
LinkedIn Training & Personal Branding
LinkedIn Training & Personal BrandingLinkedIn Training & Personal Branding
LinkedIn Training & Personal Branding
 
Online Κοινότητες, Online Αγορές!
Online Κοινότητες, Online Αγορές!Online Κοινότητες, Online Αγορές!
Online Κοινότητες, Online Αγορές!
 
Product and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active Meetup
Product and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active MeetupProduct and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active Meetup
Product and Brand Monitoring @ the 14th Prod.Active Meetup
 
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cyBiz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
 
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cyBiz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
Biz miz o1 m1_u1.1_r2_cy
 
Viral & Interactive Marketing
Viral & Interactive MarketingViral & Interactive Marketing
Viral & Interactive Marketing
 
Το νέο marketing έχει Digital DNA
Το νέο marketing έχει Digital DNAΤο νέο marketing έχει Digital DNA
Το νέο marketing έχει Digital DNA
 
#18 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#18 SciFy Academy: Google AdWords Workshop#18 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#18 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
 
Biz miz o1 m6_u6.2.r7_cy
Biz miz o1 m6_u6.2.r7_cyBiz miz o1 m6_u6.2.r7_cy
Biz miz o1 m6_u6.2.r7_cy
 
Σεμινάρια Internet Marketing
Σεμινάρια Internet MarketingΣεμινάρια Internet Marketing
Σεμινάρια Internet Marketing
 
Biz miz o1 m5_u5.2_r6_cy
Biz miz o1 m5_u5.2_r6_cyBiz miz o1 m5_u5.2_r6_cy
Biz miz o1 m5_u5.2_r6_cy
 
Social media marketing final
Social media marketing finalSocial media marketing final
Social media marketing final
 
Social Media Marketing
Social Media MarketingSocial Media Marketing
Social Media Marketing
 
Online advertising
Online advertisingOnline advertising
Online advertising
 
Social Media Advertising.
Social Media Advertising.Social Media Advertising.
Social Media Advertising.
 
Att00607
Att00607Att00607
Att00607
 
Biz miz o1 m4_u4.2_r6_cy
Biz miz o1 m4_u4.2_r6_cyBiz miz o1 m4_u4.2_r6_cy
Biz miz o1 m4_u4.2_r6_cy
 
Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...
Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...
Digital 4 Designers - Εφαρμογές των Αρχών του Permission Marketing για τους Γ...
 

More from Sociality

Μη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-Commerce
Μη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-CommerceΜη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-Commerce
Μη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-CommerceSociality
 
#9 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#9 SciFy Academy: Google AdWords Workshop#9 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#9 SciFy Academy: Google AdWords WorkshopSociality
 
Sociality workshop #4 SEO and Inbound
Sociality workshop #4 SEO and InboundSociality workshop #4 SEO and Inbound
Sociality workshop #4 SEO and InboundSociality
 
IT Communa Workshop #3 Mailchimp
IT Communa Workshop #3 MailchimpIT Communa Workshop #3 Mailchimp
IT Communa Workshop #3 MailchimpSociality
 
IT Communa Workshop #1 WooCommerce
IT Communa Workshop #1 WooCommerceIT Communa Workshop #1 WooCommerce
IT Communa Workshop #1 WooCommerceSociality
 

More from Sociality (6)

Μη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-Commerce
Μη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-CommerceΜη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-Commerce
Μη Κυβερνητικές Οργανώσειες και E-Commerce
 
Mailchimp
MailchimpMailchimp
Mailchimp
 
#9 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#9 SciFy Academy: Google AdWords Workshop#9 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
#9 SciFy Academy: Google AdWords Workshop
 
Sociality workshop #4 SEO and Inbound
Sociality workshop #4 SEO and InboundSociality workshop #4 SEO and Inbound
Sociality workshop #4 SEO and Inbound
 
IT Communa Workshop #3 Mailchimp
IT Communa Workshop #3 MailchimpIT Communa Workshop #3 Mailchimp
IT Communa Workshop #3 Mailchimp
 
IT Communa Workshop #1 WooCommerce
IT Communa Workshop #1 WooCommerceIT Communa Workshop #1 WooCommerce
IT Communa Workshop #1 WooCommerce
 

Εισαγωγή στο Digital Marketing

  • 1. 1 Εισαγωγή στο Digital Marketing 17th SciFy Academy – 24 Μαρτίου 2017
  • 2. 2 Σπύρος Τζώρτζης Digital Marketing, Sociality Website: www.sociality.gr Email: contact@sociality.gr Facebook – Twitter - Linkedin Η φωτογραφία είναι πολύ παλιά
  • 3. 3 Εισαγωγική Παρουσίαση Υπάρχουν κάποια σημεία που δεν θα συζητήσουμε γιατί καλύπτονται εύκολα στην πράξη. Για την παρουσίαση Λίγα λόγια για το σημερινό Ερωτήσεις Διακόπτουμε ελεύθερα τη ροή της παρουσίασης για ερωτήσεις. Συγκεντρώνουμε απορίες και τις συζητάμε και στο τέλος. Σημειώσεις Μπορείτε να κρατάτε ό,τι σημειώσεις θέλετε.
  • 4. 4 1. Digital is the new normal 2. Social Media Marketing 3. Digital Paid Ads 4. How to build a newsletter (and why) 5. Analytics are your friend Η agenda του σημερινού σεμιναρίου
  • 5. Τι είναι το Digital;Digital is the new normal. Κεφάλαιο Πρώτο 5
  • 6. Μην είναι ο κώδικας και οι hacker; 6
  • 7. 7 Μην είναι οι ψηφιακές μας συσκευές;
  • 9. 9 • Μία τεχνολογία γίνεται αόρατη όταν γίνεται ο κανόνας. • Αντιμετωπίζεται με όρους αλφαβητισμού. = εξοικείωση με την καθημερινή επαφή ως χρήστες, εκπαίδευση στη χρήση και λειτουργία των νέων τεχνολογιών. • Ένα περιβάλλον που δημιουργεί συνεχώς καινούργιες ευκαιρίες παρότι έχει κάνει βήματα ωρίμανσης. To digital είναι σχεδόν παντού.
  • 10. Μερικά στατιστικά Παρουσίαση χωρίς αριθμούς, δεν γίνεται. 60% του ενεργού πληθυσμού Μέχρι 94% στις ηλικίες μέχρι 34 ετών. Πάνω από 10 χρόνια στο Ίντερνετ. 85% πηγή πληροφόρησης 1 στους 2 θεωρεί ότι οι πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή περίπου αξιόπιστες. 30% έλλεψη τεχνικών γνώσεων όσων δεν το χρησιμοποιούν. Μόλις το 15% δηλώνει ότι δεν τους ενδιαφέρει. Link «Η Καθημερινή», όχι το ΕΚΚΕ Οι Ελληνες, ώριμοι χρήστες του Διαδικτύου 10
  • 11. 11 • Οφέλη από την διασύνδεση με το παραδοσιακό marketing. • Αρκετές δυνατότητες διασύνδεσης ή αυτοματοποίησης μεταξύ εργαλείων και μεθόδων ψηφιακού marketing. • Κυριαρχείται από την τεχνολογία, αλλά το μεγάλο στοίχημα ήταν και θα είναι η προσέγγιση σε επίπεδο ανθρώπου. = Social Media Communication, Advertising, Personalization, User Experience, Search Engine Optimization () Οι ευκαιρίες στο digital marketing.
  • 12. Social Media Marketing Όταν όλοι θέλουν (και μπορούν) να γίνουν διάσημοι... Κεφάλαιο Δεύτερο 12
  • 13. 13 Social Media Universe πιθανότατα έχει και συνέχεια
  • 14. 14 • Πάρα πολύ περιεχόμενο, πάρα πολύς θόρυβος. • Είναι δωρεάν αλλά «κρύβουν» κόστη παραγωγής. • Ολοένα και πιο δύσκολη η επικοινωνία χωρίς πληρωμένες διαφημίσεις. (ggl Facebook Zero) • Αν κάτι γίνει λάθος στα social, μπορεί να γίνει ΠΟΛΥ λάθος = όλα είναι δημόσια, μαζικά και άμεσα. Προβλήματα (;) στα social media
  • 15. 15 Μία σωστή στρατηγική social media ξεκινάει από: 1. τον προσδιορισμό κοινών-στόχων 2. την στρατηγική προσέγγισής τους 3. τον επιλογή του ύφους (λεκτικά, εικαστικά) 4. την ανάπτυξη ή επιλογή περιεχομένου (content) 5. την δημιουργία ενός πλάνου επικοινωνίας Και τι να κάνεις στα social media
  • 16. Γενικότερα, προσπαθούμε να: • Είμαστε υπομονετικοί. Καμία καμπάνια δεν πέτυχε από ένα post μέσα σε μια μέρα. • Κάνουμε δοκιμές, αλλάζουμε το ύφος μας, πειραματιζόμαστε με τα δημιουργικά μας. • Χρησιμοποιούμε τις δυνατότητες του κάθε μέσου (photos, images, link, tags, #hashtags, sliders, carousels). Καλές πρακτικές στα social media 1/2
  • 17. 17 Γενικότερα, προσπαθούμε να: • Είμαστε επιλεκτικοί. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε να τρέχουμε τα πάντα σε όλα τα μέσα επικοινωνίας. • Δουλεύουμε τα social μαζί με το website μας. • Είμαστε προσεκτικοί στους διαγωνισμός = on brand. • Χρησιμοποιούμε υποστηρικτικά τις διαφημίσεις. Καλές πρακτικές στα social media 2/2
  • 18. Buffer Save time managing your social media 18
  • 19. 19 Buffer Save time managing your social media ▪ Βασική λειτουργία: Χρονοπρογραμματισμός social media posts. ▪ Γενική ανάγκη: Συντονισμένη παρουσία στα social media, οργανωμένη και αποδοτική προώθηση περιεχομένου. ▪ Έμφαση στην επιλογή της κατάλληλης ώρας και συχνότητας posting. ▪ Δωρεάν για 1 λογαριασμό από Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ Page. ▪ Awesome Plan – Buffer for Teams/Business για επιπρόσθετα social media profiles, ανάλυση αποτελεσμάτων, collaboration.
  • 20. 20
  • 21. Excel Organizing the world since 1993. 21
  • 22. Digital Paid AdsFollow the money Κεφάλαιο Τρίτο 22
  • 23. 23 • Έχουμε στη διάθεσή μας μία ευρεία γκάμα εργαλείων προώθησης του προϊόντος μας. • Αρκετά εξελιγμένες μεθόδους στόχευσης βάσει δημογραφικών, ενδιαφερόντων, προηγούμενης επαφής με το brand, “ανεξάντλητα” audiences. • Facebook Ads, Google AdWords, Price Comparison Engines + Affiliate Networks Γιατί μας ενδιαφέρουν τα paid ads; 1/2
  • 24. 24 • Πολύ μεγάλο κοινό το οποίο χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο το Facebook και τις υπόλοιπες εφαρμογές του. • Στόχευση με βάσει δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, συμπεριφορά + με βάση προηγούμενη επαφή μαζί μας (π.χ. επισκέπτες της ιστοσελίδας μας = remarketing). • Μπορούμε να δημιουργήσουμε στοχευμένες καμπάνιες για να δημιουργήσουμε awareness και να προσελκύσουμε στοχευμένο κοινό σε μία ιστοσελίδα / eshop. Προώθηση: Facebook Ads
  • 25. 25 • Από τα παλαιότερα και πλέον δοκιμασμένα εργαλεία προσέλκυσης υποψήφιων πελατών, για eshop και υπηρεσίες. • Στόχευση βάσει keyword στο Google Search αλλά και banners. • Η κοστολόγηση γίνεται κυρίως με βάση το click. • Αρκετά μεγάλος ανταγωνισμός σε αρκετές προϊόντικές κατηγορίες, ωστόσο υπάρχουν «ευκαιρίες» με όσο το δυνατόν στοχευμένες, πλήρεις διαφημίσεις + monitoring. Προώθηση: Google AdWords (PPC)
  • 26. 26 • Χρήσιμα εργαλεία pay-per-click, στοχευμένα στην ελληνική αγορά, αναγνωρίσιμα από τους χρήστες. • Υπάρχει ανταγωνισμός σε κορυφαίες κατηγορίες (π.χ. ρούχα, τεχνολογία) αλλά και ευκαιρίες σε πιο εξειδικευμένες κατηγορίες (λογική μικρής Amazon). • Σταθερά κόστη / κλικ (~0,05€), εμφανές ROI. Προώθηση: Skroutz.gr, Bestprice.gr (PPC)
  • 27. 27 • Social Media  People Farming = DATA. • Πολύ λεπτομερή ανάλυση > organic posts. • Πολύ πιο εμφανής ο υπολογισμός κέρδους / επένδυση. • Μπορείς να ξεκινήσεις από λίγα ευρώ / ημέρα + + • Σχεδόν κάθε εργαλείο διαφημίσεων συνοδεύεται από το δικό του tracking code, οπότε έχεις μία συνεχή πληροφόρηση για το τι δουλεύει και τι όχι. Γιατί μας ενδιαφέρουν τα paid ads; 2/2
  • 28. 28
  • 29. 29
  • 30. NewsletterHow to build one and why Κεφάλαιο Τέταρτο (σχεδόν τελειώνουμε) 30
  • 31. 31 • Το email παραμένει η ληξιαρχική πράξη για το διαδίκτυο. • 4.300.000.000 λογαριασμοί email παγκοσμίως, 53% των email ανοίγονται από mobile συσκευές, 91% των καταναλωτών βλέπουν τα email τους καθημερινά. • Απόδοση Newsletter (ROI) = 3x ROI Social Media. Γιατί μας ενδιαφέρουν τα newsletter; 1/2 Mixed Sources, CampaignMonitor Στοιχεία 2016
  • 32. 32 • Αποτελούν μια ευκαιρία να χτίσεις την δική σου πλατφόρμα επικοινωνίας, το δικό σου μέσο. • Social Media vs. Owned Media • Signup Forms όπου μπορούν να μπουν  • Διασύνδεση με βάση δεδομένων εθελοντών / πελατών Γιατί μας ενδιαφέρουν τα newsletter; 2/2
  • 33. MailChimp Send better email. Sell more stuff. 33
  • 34. 34 MailChimp Send better email. Sell more stuff. ▪ Σχεδιάζουμε το newsletter χρησιμοποιώντας έτοιμα modules. ▪ Δημιουργούμε μία mailing list η οποία μπορεί να κατηγοριοποιεί τους εγγεγραμμένους χρήστες (Segmentation). ▪ Παρακολουθούμε αναλυτικά reports για το πόσοι άνοιξαν το newsletter μας, πότε, ποια link ακολούθησαν, κλπ. ▪ Αυτοματοποιούμε email π.χ. μετά από αγορά προϊόντος.
  • 35. 35
  • 36. 36
  • 37. 37 • Ποιο είναι το κοινό μου; • Που θα τους βρω; (Signup Forms + Integrations) • Πόσο συχνά επικοινωνώ μαζί τους; • Τι περιμένει το κοινό μου; (Segmentation) • Τι θέλω να πετύχω; (Reports) Eshop: Επιβεβαίωση παραγγελίας, προσφορές, προϊόντα που έμειναν στο καλάθι, καινούργιες αφίξεις Τι περιλαμβάνει μία στρατηγική email;
  • 38. AnalyticsMostly Google, but not only Κεφάλαιο Πέμπτο (όντως τελειώνουμε) 38
  • 39. ▪ Απαντάμε στις ερωτήσεις «τι αποτελέσματα είχαμε» και «αποδίδει αυτό που κάνω;». ▪ Στρατηγική και ανάγκες της επιχείρησης. ▪ Στο digital περιβάλλον, τα πάντα καταγράφονται, τα περισσότερα αποδεικνύονται = ROI. Γιατί μας ενδιαφέρουν 1/2 1o εξάμηνο Digital Analytics 39
  • 40. 1. Από που ήρθαν οι χρήστες; (Social Media, Google Search, Paid Ads, Newsletter, Direct) 2. Τι έκαναν όταν ήρθαν; Ποιες σελίδες είδαν; Συμπλήρωσαν κάποια φόρμα; Έκαναν εγγραφή; 3. Τι άλλαξε στην επιχείρηση/οργανισμό μας; Ποιοι στόχοι μας καλύψθηκαν; Έχουμε ορίσει metric που παρακολουθούμε; Χρησιμοποιούμε όλες τις πηγές πληροφόρησης; Γιατί μας ενδιαφέρουν 2/2 1o εξάμηνο Digital Analytics 40
  • 41. Αυτός είναι ο κώδικας που πρέπει να προσθέσουμε στην σελίδα μας για τα GA. Τον προσθέτουμε στην HTML πριν το κλείσιμο του <head> tag. Αν χρησιμοποιείτε κάποιο CMS (π.χ. Drupal, WordPress) γίνεται και με χρήση plugin. Ακόμα και αν κάποιο άλλο site προσθέσει τον ίδιο κώδικα στη σελίδα του, δεν θα μπορεί να στέλνει πληροφορίες στα Analytics μας. Tracking Code Εγκαθιστώντας τα Google Analytics 41
  • 42. 42
  • 43. 43
  • 44. 44